בעשורים האחרונים עולם השיווק והעסקים חווה את אחת מהטלטלות הכי קשות ומאתגרות שלו, עם כניסתם של עולמות תוכן חדשים כמו ההייטק, ועם עלייתן של טכניקות פרסום מקצועיות ומיומנות, כמו הרשתות החברתיות. כל השחקנים במערכות השונות, נדרשו לבצע התאמות ולחשוב מחוץ לקופסה בכדי לאפשר לעצמם לשגשג לאור השינויים, ולשמור על תקשורת עם קהל הלקוחות בצורה הכי אפקטיבית שיש. כך שהרצון של שחקנים משמעותיים במערכת להשקיע משאבים ביצירה של סרטון תדמית, הוא בהחלט חלק אינטגרלי מהמשמעות של פנייה לקהל פוטנציאלי בפלטפורמות דיגיטל שונות.

החשיבות של סרטון תדמית לחיי העסק שלכם

במידה לא מבוטלת, אחד מהכוחות העולים של עולם הפרסום המודרני הוא סרטון תדמית. לסרטון תדמית יש את הכוח לאפשר את שבירת המרחק, ליצור תחושת היכרות מוקדמת ובעיקר לגרום לקהל להבין מה היא המטרה של החברה והכלים העיקריים להשגת המטרה. כך שבהפקה מקצועית, סרטון תדמית של 30 – 60 שניות הוא נכס רב משמעות עם יתרונות רבים להווה ולעתיד לבוא. בין שמדובר על סרטון אותו תציגו באתר הבית, סרטון לעמודים העסקיים ברשתות החברתיות או תוכן שעולה כחלק מקמפיין ממומן לגיוס לקוחות לחברה – איכות סרטון תדמית היא האלמנט הכי חשוב והכי חיוני שאתם רוצים לטפח ולפתח, לאורך העבודה.

היכרות עם גורמי המפתח בפעילות החברה – כמנוע ליצירת אמינות לקוחות

כפי שאתם מבינים, העבודה על סרטון תדמית היא לא נחלתם הבלעדית של אנשי המקצוע מומחים בתחום הצילום והעריכה. צוות חברת ההפקה אולי מאפשר לכם לקבל את הרמה המקצועית הדרושה, אבל הוא לא מכיר את החברה טוב כמוכם או כמו העובדים שלכם. סרטון תדמית מוצלח, הוא תולדה של שיתוף פעולה אמיתי, בין כל אחד מאנשי חברת ההפקה לבין הצוות שלכם בכל הרמות. אם אתם נכונים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולקבל אותה, צוות חברת ההפקה יכנס לעובי הקורה וילמד להכיר את החברה ואת אנשי המפתח העובדים בה. רק כך, תסריט הסרטון יקבל ממד אישי, עם נופח מקצועי שימשוך את הלקוחות להתעניין ולהסתקרן בפעילות העסקית שלכם וביתרונות של המותג אל מול כל מתחרה אחר בשוק.

האחריות של גורמי המקצוע – היא להפיק את הסרטון ברמה הגבוהה ביותר

יחד עם החשיבות של צוות החברה שלכם במעורבות בתהליך ההפקה, חשוב את הדעת גם על איכות ההפקה עצמה. ובדיוק מסיבה זו, אתם צריכים לבחור את צוות הצילום המנוסה והמיומן ביותר, במיוחד בתחומי הפקת סרטון תדמית, שיכול לקחת את החזון שלכם ולהביא אותו לכדי מציאות. העבודה עם צוות מקצועי ומיומן היא היתרון הכי חזק באמתחתם והיא זו שיכולה לשנות את כל התמונה בנוגע לאיכות הוויזואלית של סרטון הווידאו ולרלוונטיות של התוכן לרשתות החברתיות השונות. כך שההשקעה שלכם תישא את פירותיה ותאפשר שינוי מהותי בחיי העסק שלכם.

לקבלת פרטים נוספים בנושא הפקת סרטוני תדמית בקרו באתר של סטודיו מרימיקס https://marimix.net

 

דילוג לתוכן