סימון חניה בבתים משותפים – סימון חניות

בעיות חניה מוכרות לכולנו ולכן אם יש פיסת שטח שמוקצה לטובת הניה באזור, בוודאי יהיו רבים שירצו להחנות אתרכבם במקומות האלו, אבל באמצעות התניות מיוחדות עיריות ומועצות אזוריות מתנות תנאיי חניה בחניות אלו.

כעת אנו נדבר על מגרשי חניה צמודים לבניינים משופים עם 16 ומעלה דירות, כאשר המגרש הזה בדרך כלל מסומן ולעיתים הסימון דוהה ויש צורך לבצע חידוש סימון חניות במגרשים אלו, אך לא תמיד מקור הצורך בלחדש את הסימון נובע משכבת צבע שדהה, אלא לעיתים זה יכול להיות סימון מחדש במטרה לנצל את המגרש בצורה נכונה יותר, כאשר לעיתים ניתן לרואת מגרשים שעצם הסימון מחדש מעניק לתושבי האזור מספר מקומות חנה נוספים שלא היו קודם לכן.

זה יכול לנבוע ממספר רב של סימבות, אך העיקרית שבינין זה שלעיתים ניתן לראות שחלק ממגרש חניה תופסת מכולת פסולת שעצם הזזתה מאפשרת לייצר מקום חניה אחד או אפילו יתר, זה יכול להיות גם עץ דקל שמזמן הורידו אותו, אך הגזע שלו בולט מתוך האדמה, זה יכול להיות גם מצב שהסימון הניכלי של חניות מתנה חניה בזווית של 90 מעלות ואילו אם נשנה את הזווית, אפילו בקצת יהיה ניתן לפתע לקבל עוד מקום חנה או אפילו שניים.

לעיתים שינוי בסימונים באמת יכול לפתור בעיות חנהי באזורים שונים בארץ, כאשר ללא ספק האזור הבעייתי ביותר למציאת מקום חניה אם זה במהלך היום ואם זה בלילות זאת כמובן תל-אביב יפו.

דילוג לתוכן