איך לקדם אתר בגוגל והאם מיקום גבוה בתוצאות חיפוש יכול לתרום לי הרבה?

נתחיל מזה, שקידום אתר בגוגל הוא מקצוע לכל דבר ועניין ולכן אנשי מקצוע מיומנים יכולים לתת לך פתרון בנושא, אבל בהנחה ומדובר על השקעה שעברו עסקים רבים היא לא מבוטלת, ניתן ללמוד מספר דרכים לקםד אתר בכוחות עצמך בהתחלה וכאר יתחילו להגיע תוצאות, למצוא חברת קידום מקצועית ולהעביר אליה את פעילות הקידום וכבעל עסק תוכל לתת מענה ללקוחות שלך.

אציין, שכל פעולת קידום בגוגל מתחילה מביצוע מחקר מילות מעמיק בתחום, כאשר התוצר הסופי שאמור להתקבל, יכלול רשימת ביטויים ארוכה ככל הניתן שיהיו בה ביטויים ומילות חיפוש שלקוחות שלך עשויים לחפש במטרה למצוא את העסק שלך לרכישת מוצר או שירות.

עד כמה רשימת ביטויים הזו צריכה להיות ארוכה (אוצר מילים/מילות חיפוש)?

אני אישית חושב שהיא חייבת לכלול את כל הביטויים האפשריים שלקוח שלך (קהל היעד) ייתכן ויחפש, אבל יש לקחת בחשבון שיצירת אוצר מילים כזה עשוי להיות אתגר גדול עבור מי שלא מתמצא בנושא, כאשר בשלב זה מומלץ לחשוב על יצירת קשר עם מקדם אתרים מקצועי (אופטימייזר למנועי חיפוש) והוא זה שיידע לכוון אותך במאמצים שלך ליצור אוצר מילים לקידום.

לאחר שיש בידיך אוצר מילים ניתן לעבור לשלב של תכנון היירכיית האתר החדש וכמובן כתיבת תוכן שיתאים להייררכיה חדשה באתר.

לאחר שהלשב הושלם, הייתי ממליץ להוסיף לכל דף תוכן שנוצר באתר שלך, תמונות אווירה או תמונות שצולמו בעסק שלך, כאשר התמונות יוסיפו המון לאווירה ויעזרו לגולשים באתר שלך, להבין שחברה שלך מקצוענית בתחומה.

הייתי ממליץ גם להוסיף סרטוני וידאו שיראו לגולשי האתר שחדם את המוצרים שלך או תהליך כלשהו מפעילות העסקית שלך שגם הוא יוסיף המון לחוויית הגלישה החיובית ויגרום לאנשים לפנות אליך לקבלת הצעה או לקנות ממך מוצרים או שירותים.

לעיתים מדובר על עסקים שפועלים בתחום כבר שנים רבות ולכן מכתבי תודה והמלצות של לקוחות פעילים שלך יוכלו לעזור המון בקידום ופרסום של אתרך בגוגל.

ועכשיו נדבר על מיקום בתוך תוצאות החיפוש בגוגל

בני אנוש פונים לגוגל ברגע שקיים צורך בשירות או מוצר או שהם צריכים תשובה לשאלה מסוימת, כאשר מחקרים רבים מלמדים שהרוב המכריע מאלו שמחפשים בגוגל, לא יעברו לדף שני ולכן ניתן להבין שבחלק הגדול של מילות חיפוש, מומלץ להיות מדורג גבוה בדף תוצאות הראשון של גוגל.

אותו המקר קובע שיותר ממחצית של גולשים בגוגל יכנסו לאתרים שממוקמים בחמישיה ראשונה (מקום מ-1 עד 5) וכאשר לקוחים בחשבון שתוצאות ממומנות של קידום ממומן בגוגל (פרסום בגוגל) "דוחף" למטה תוצאות אורגניות, עדיף שאתרך ידורג בין 3 מיקומים ראשונים (מקום מ-1 עד 3) ובדיוק במקום הזה מתקיים הקושה והאתגר להגיע לתוצאות האלו ללא ידע מקדים ולכן בנקודה מסוימת יש לקחת בחשבון לפנות למקדם אתרים בעל ניסיון עשיר בתחום או חברת קידום שיודעת לעשות עבודת קידום בגוגל וזאת בהנחה ויש להם את הכלים והמשאבים הדרושים להשגת תוצאות משביעות רצון.

במידה ויש לכם שאלות נוספות בתחום קידום אתרים בגוגל, מוזמנים לגללוש לאתר אופטימייזר שעוסק בתחום אופטימיזציה למנועי חיפוש לקבלת תוצאות משביעות רצון www.optimizer.company

דילוג לתוכן