השתלת שיער – המידע שחשוב להכיר לפני השתלת שיער

הדרך הטובה ביותר להשלים את השיער החסר שנשר היא באמצעות השתלת שיער. מאמרים רבים ברשת יסבירו לכם כיצד ההליך מבוצע ומהי הדרך לבחור ברופא המתאים למלאכה, אך בסופו של דבר מרבית המטופלים מגיעים אל ההליך מבלי שהם מודעים למספר פריטי מידע חשובים שעלולים לקבוע עד כמה יצאו מההליך מרוצים ועם כמה שפחות גירעון בכיס. אז במיוחד עבורכם קוראים יקרים, להלן פירוט של מידע חשובשיעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הכי טובה שאפשר.

זה שאתם רוצים שיער זה טוב ויפה – אבל חשוב לחשוב קדימה

האם ידעתם כי כאשר עושים ניתוח להשתלת שיער מדובר בפעולה בלתי הפיכה? השתלים ימשיכו להצמיח שיער לאורך כל ימי חייכם, תופעה מבורכת שבוודאי תרצו להשיג, אך מאוד לא רצויה כאשר קו השיער לא תוכנן בצורה הנכונה. לכן, לא די באחוזי הצלחה גבוהים של קליטת השתלים, לא די בבחירתהשיטה המתקדמת ביותר –אלא יש לתת את הדעת גם לגבי קווי המתאר של פיזור זקיקי השיער ולחשוב לא רק על זמן הווה אלא גם על העתיד.

כלומר, אולי היום כל מה שמעניין אתכם זה רק להשיג כמה שיותר שיער על הראש מבלי שמעניינת אתכם צורת צמיחתו, אבל בעוד X שנים אולי צורת השיער הנוכחי לא תתאים לכם בתור קשישים חביבים ועל כן כדאי מאוד לתכנן את קו השיער כך שיתאים לכם לאורך זמן. רופא בכיר ומנוסה יוכל לעזור לכם בכך וגם לספק עבורכם את ההדמיות הנדרשות.

אל תקרעו את הכיס בכל מחיר

אנחנו יודעים שלעיתים הרצון לחזור ולהיראות צעירים ויפים עלול לגרום לכל אדם לעשות דברים משוגעים מבחינה כספית, העיקר להחזיר את השלווה הפנימית. בישראל בעלי הקליניקות בהחלט מנצלים זאת, והמחירים מרקיעי שחקים ולא באים לטובת הלקוח. מחיר השתלות השיער בישראל נע בין 15,000 ל- 70,000 שקלים, כאשר טווח מחירים זה תלוי בהיקף ההשתלה (מפרצים לעומת כל החלק העליון של הראש). המחיר הממוצע עומד על 40,000 שקלים לסשן אחד של השתלה,ואם מדובר בשטח גדול להשתלה, הרי שנדרשים שני טיפולים לפחות ובהתאם לכך המחיר עולה.

ומה אם נגיד לכם כי אין שום הכרח לשלם את אותם מחירים? וכי ניתן לחסוך משמעותית בהוצאה הכספית ועדיין לקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר?הפתרון נמצא ממש לא רחוק מכאן, במדינות שכנות כמו טורקיה וקפריסין. מדינות אלו נחשבות למעצמות אדירות בתחום השתלות השיער והמחירים שם פשוט מגוחכים לעומת הארץ. תמורת 5000 שקלים בלבד תוכלו לעבור השתלת שיער בשיטה המתקדמת ביותר שיש ומידי רופא מומחה. אלפי מטופלים מגיעים למדינות אלו במיוחד על מנת לעבור השתלות שיער ואין סיבה שגם אתם לא תצטרפו לחגיגה ותזכו באיכות במחיר מוזל.

אל תסגרו את החבילה לבד

על מנת ליהנות מיכולות גבוהות של הרופא המבצע, אפשרות לבחירת השיטה המתקדמת ביותר לביצוע ותכנון קווי המתאר הנכונים ביותר עבורכם – חשוב מאוד להתקשר עם חברה רצינית ובעלת ניסיון בתחום השתלות השיער בחו"ל.חברה שכזאת נמצאת בקשר עם מיטב הקליניקות בטורקיה ובקפריסין ולמעשה "תופרת" את החבילה המושלמת עבור כל מטופלבהתאם לתקציב המתאים לו. חברה רצינית  אף תלווה אתכם עד לפתח הקליניקה בחו"ל והחזרה לארץ. העיקר שתהיו מרוצים!

 

למידע נוסף אודות אפשרויות שונות לביצוע פרוצדורה להשתלת שיער, מוזמנים לבקר באתר http://www.turkish.co.il

דילוג לתוכן