עמדות טעינה לרכב חשמלי, התקנת עמדות טעינה בבית פרטי

עמדות טעינה לרכב חשמלי הן יקרות, אך חברתנו מציעה לאנשי מקצוע מוסמכים להתקין עמדות טעינה בבתים פרטיים במחירים נוחים. עם יותר מ-1,000 עמדות טעינה מותקנות בתל אביב ובישראל, לאף חברה אחרת אין את הניסיון או המסירות שלנו לסביבה הירוקה. ואם אתם צריכים עמדת טעינה לרכב החשמלי שלכם, נוכל להתקין אותה עבורכם!

עמדות טעינה לרכב חשמלי חשובות מתמיד, עם הסובסידיות הממשלתיות הגבוהות על רכבים חשמליים. עם השירות שלנו, תוכלו להטעין את רכבכם בבית – ללא הטרחה של מציאת חניה.

מתוך מטרה של משרד התחבורה להגדיל את מספר כלי הרכב החשמליים על הכביש, נוקטות חברות החשמל בישראל והמשרד להגנת הסביבה פעולות לתמריץ ולקידום אימוץ רב יותר של כלי רכב חשמליים. אנו מציעים שירות הכולל:

רשת עמדות הטעינה לרכבים חשמליים בתל אביב מאפשרת לבעלי רכבים חשמליים להטעין את רכביהם בכל זמן ובכל מקום. עם עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי, תוכלו להטעין בבית ללא צורך לבצע את ההתקנה בעצמכם. אנו מעמידים לרשותכם בעל מקצוע מוסמך שיתקין לכם את עמדת הטעינה הפרטית באופן מקצועי, ללא תשלום.

תל אביב היא עיר מודרנית המאמצת טכנולוגיה מתקדמת. עם טרנד הרכב החשמלי החדש, לא יעבור זמן רב עד שרכבים חשמליים יהוו אחוז גדול מהמכוניות על הכביש. החיסרון העיקרי של כלי רכב חשמליים הוא הטווח המוגבל שלהם, אבל עם תחנת טעינה מותקנת בביתך, אתה יכול לנהוג ברכב חשמלי מבלי לדאוג שיגמר הטעינה. תמורת דמי התקנה חד פעמיים ודמי מנוי חודשיים, נתקין בביתכם עמדת טעינה ונספק לכם

עמדות טעינה לרכב חשמלי לא תמיד נגישות לציבור. כתוצאה מכך, אנשים שבבעלותם רכבים חשמליים מוצאים את עצמם לעתים קרובות אוזלת בסוללה. כעת תוכלו להימנע מכך על ידי התקנת עמדת טעינה בביתכם הפרטי! אנו נתקין אותו עבורך ונספק אנשי מקצוע מוסמכים לטיפול בו.

טעינת רכבים חשמליים היא כיום הכרח, שכן מכוניות מסורתיות אינן יכולות לפעול על חשמל. אנו מציעים התקנת עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי בביתך וכן התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי במשרדך או במקום אחר.

שוק המכוניות החשמליות צומח בקצב מדאיג. עם היעדר תשתית להטעין אותם, המכוניות הללו הופכות בלתי מעשיות להחזיק. אבל יש פתרון פשוט! אנו מספקים שירותי התקנה ביתית של עמדות טעינה לרכב חשמלי. אנשי המקצוע המוסמכים שלנו יכולים להתקין עמדת טעינה פרטית בביתכם בתל אביב, קרוב לרכב החשמלי שלכם. צור איתנו קשר עכשיו כדי להתחיל!

עמדות טעינה לרכב חשמלי והתקנת עמדות טעינה, אנו מומחים בהתקנת עמדות טעינה פרטיות לרכב חשמלי. עמדות טעינה צמודות לרכב חשמלי ואנו מומחים בהתקנת עמדות טעינה פרטיות לרכב חשמלי.

האם אתה בעל עסק שרוצה להציע פתרון הובלה ירוק ללקוחותיך?  יש לנו את כל החומרה הדרושה לך כדי להתקין עמדת טעינה פרטית בעסק שלך או בנכס שלך. אנו מציעים עמדות טעינה לרכב חשמלי המיועדות לגמישות מרבית, בטיחות ויעילות אנרגטית. אנשי המקצוע המוסמכים שלנו יגיעו אל מיקומכם ויתקינו את התחנות תוך פחות משעתיים.

תעשיית הרכב החשמלי מתפוצצת, אך עדיין יש הזדמנויות מוגבלות לטעינה. הזמן שלוקח לטעון את הסוללה שלך הוא הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים לקנות רכבים חשמליים. פיתחה פתרון שמטעין רכב חשמלי תוך דקות, לא שעות. מתקינים ללא תקע הם אנשי מקצוע מוסמכים ומוסמכים שיכולים להתקין מטען בבית או במשרד. יש לנו כבר יותר מ-1,000 עמדות טעינה מותקנות ברחבי צפון אמריקה ואירופה ויותר מ-600 יותר מותקנות מדי רבעון.

עם השינויים האחרונים בחקיקה, יותר ויותר אנשים קונים רכבים חשמליים. אבל כלי רכב חשמליים לא יכולים לרוץ יותר מ-100 מיילים ללא טעינה, מה שאומר שתצטרכו להתקין עמדות טעינה קרוב לביתכם. למרבה המזל, אנחנו יכולים לעזור! אנו מתקינים עמדות טעינה בבתים פרטיים ובעסקים בכל רחבי תל אביב. ועם צוות המקצוענים המוסמכים שלנו נוכל להתקין עמדת טעינה לרכבים חשמליים קרוב אליכם תוך זמן קצר! התקשר אלינו עוד היום ואנחנו נגדיר

איך תרצו להטעין את הרכב החשמלי שלכם מבלי לצאת מהבית? עם שירות ההתקנה שלנו, נתקין עמדת טעינה בחצר ביתכם הפרטי. אנו נתקין גם עמדת טעינה לרכבים חשמליים בתל אביב ונדאג שיהיה קרוב לבית או למשרד. אנו מציעים מגוון רחב של עמדות טעינה לרכבים חשמליים ומבטיחים שתהיו מרוצים מההתקנה.

כלי רכב חשמליים הם העתיד של התחבורה ברחבי העולם. בישראל יותר ויותר אנשים פונים לרכבים חשמליים כדי לצמצם את הזיהום והעלויות, אבל יש אתגר גדול – יש מקום להטעין את הרכב. בשביל זה אנחנו כאן! אנו נתקין אצלכם עמדת טעינה בבית או במשרד במחיר הוגן ונספק לכם איש מקצוע מוסמך להתקנתה.

מהפכת הרכב החשמלי כבר כאן, והיא מתרחשת מהר יותר ממה שמישהו ציפה. מספר כלי הרכב החשמליים על הכביש צפוי לעלות ב-50% מדי שנה עד שנת 2020. ללא מספיק עמדות טעינה, צמיחה זו תיפגע. עם זאת, התקנת עמדת טעינה פרטית בבית היא יקרה וקשה להתקנה. אנו מקלים על תהליך ההתקנה שלנו ואנשי מקצוע מוסמכים שיכולים לעשות זאת עבורך.

דילוג לתוכן